W momencie przeglądania ofert firm reklamowych zastanawiamy się często nad zakupem kasetonów LED. To forma podświetlanej reklamy, która pozwala na wyraźną identyfikację w każdych warunkach. Pytając jednak o cenę nie mamy często pojęcia, czy faktycznie odzwierciedla ona dobrą jakość tego typu reklamy. Warto zastanowić się nad tym, o co zapytać w chwili kontaktowania się z pracownią oraz o na jakie parametry zwrócić szczególną uwagę. W ten sposób pozyskamy informacje, co tak naprawdę wpływa na cenę końcową produktu.

Wymagania a sposób ekspozycji kasetonu LED

Kasetony LED bardzo często montowane są na elewacjach budynków. Stąd też miejsce ich ekspozycji pozwala na wstępne określenie, jaką grubość i rodzaj oświetlenia będziemy potrzebować. Wówczas można przystąpić do projektu grafiki. Agencja reklamowa otrzymując takie informacje jest w stanie przedstawić kilka wariantów, a każdy z nich dokładnie wycenić. Format zawsze podawany jest w centymetrach, a z kolei rodzaj profili określany jest na podstawie przewidywanym warunkom, jakim kasetony LED będą poddawane.

Szczegółowość grafiki zastosowanej w kasetonie LED

Jeśli zdecydujemy się na ekspozycję grafiki wektorowej w postaci liter i znaków, to koszt wykonania będzie niższy niż w przypadku fotografii. Kasetony LED pod względem ceny są uzależnione także w kontekście zastosowanej kolorystyki oraz poddruku i dwustronnej aplikacji. Należy pamiętać, że kolor RAL obudowy kasetonu także wpływa wysokość ceny. W tym przypadku dochodzi do zmiany wybarwienia poprzez malowanie proszkowe lub w formie tańszej oklejenie obramowania za pomocą specjalnej folii.

Reklama podświetlana wart swojej ceny

Kasetony LED są zarówno efektowną, jak i efektywną formą identyfikacji. Można ją stosować bez zbędnych kompromisów praktycznie wszędzie. Jednak powinna być wykonana wyłącznie z wytrzymałych i dobrej jakości materiałów. Z tego też powodu nie warto na niej przesadnie oszczędzać. Podświetlenie powinno być jak najwyraźniejsze, dlatego dobór źródeł światła jest ważny.